parachutes

trött och nöjd efter en superhelg! bara fullt ös, glädje och skratt. inga dumma tankar som kommit och förstört. kan hända att det vänt på riktigt nu.

idag var det mina gamla hemtrakter danderyd/täby som gällde. kul att komma tillbaka och se att nästan inget förändrats sen man flyttade därifrån. kul att träffa josefine och emilia. kul att träffa alla. imorse var jag seg, det måste erkännas. solglasögon på och något illamående i bilen. inte skoj. lyckades dock repa mig efter att ha somnat och blivit väckt av pappa som bäst höll på att köra om josefine på e18. en omkörning botar

nu har jag farit runt och städat upp röran som blev när jag rusade omkring härinne igår, en kvart försenad till bröllopet... det tog en stund. kallt börjar det bli härinne också. vaknade flera gånger inatt och frös. kan hända att det är dags att kavla upp ärmarna och ge sig på att peta lite på elementen. det i badrummet måste hyresvärden ha rattat på när han var här och skruvade upp tvättstället för jä-hävlar vad det brände till på överarmen när jag lite småslirig satte mig och kissade igårkväll när jag kom hem.. inte okej.


josse och erika på höstpromenad


jag i en klämd pose som får min överarm att se ut att vara tjockare än mitt ansikte typ.. i bakgrunden syns parenteserna mina.


nu är det tv-time. glömde boken jag är mitt inne i hemma på landet, så det får bli en annan gång.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0