oh my god what a wonderful surprise

Det är återigen söndag.

Jag impulsköpte filmen fish tank idag. har velat se den länge och ikväll är det dags! Visserligen går Taken, som jag tyckte var riktigt bra när jag såg den senast, men jag orkar inte se en film jag redan sett idag också.


hungrig är jag, men när jag och axel kilade mellan hyllorna på åkrahallen glömde jag helt bort att köpa nåt att äta nu till filmen. fan! får helt enkelt äta morogndagens mat och svälta då istället. skjuta upp problemet lite.

imorgon flyttar tove från en lägenhet till en annan. i barcelona. just nu befinner hon sig i irsta, sverige. way to go!

måndag snart. på onsdag fyller millis år och jag har som vanligt ingen present. jag är nog en av världens sämsta systrar.


adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Fish Tank? Hmmm, har för mig att den var ganska bra. Eller? Tror att jag visade den som skolbio förra året. Hur kommer det sig att ungarna idag får se så mycket bättre skolbio än vad vi fick göra förr i tiden?! :P

2011-04-03 @ 21:52:15
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0