i've got nothing to wait for

sitter och funderar på om jag ska äta nåt ikväll eller ej. är inte direkt hungrig nu, men sen blir det för sent. middag idag blir isf avokado och lite paprikakeso. ja vafan. jag trycker i mig. var ner till ica nyss, fast besluten om att BARA köpa muffinsformar.. ehm. det blev torkade ananasringar också. och torkade jordgubbar o aprikoser. äh screw it, jag köpte naturgodis. jag erkänner. väldigt lite dock. för knappt 20 spänn. och ingen choklad.

nu var det ur systemet. jag kan inte ens ljuga i skrift. vekt.

igår var jag och minéa och såg bridesmaids. den var kul. över förväntan. jag skrattade högt flera gånger. "the mexican drinking worm" tog mig med storm. tror det kom en skrattår där ett tag.



det finns en grej som jag är så sjukt trött på när det kommer till mitt jobb. att förklara för folk att man inte kan spåra brev. ett helt vanligt brev. kan de inte tänka själva? ska jag behöva ringa varende brevbärare i hela sverige och fråga om de sett ett litet vitt kuvert med adressen skriven med blå kulspetspenna och ett frimärke med en blomma på? ghfn


nu gömmer sig tydligen khadaffi i tunnlar under tripoli? skicka ner mig och leta efter honom. jag har ju viss erfarenhet av underjordiska tunnlar..

nu kom hungern. awesome. dags att skära upp avokadon.

min mor och far kommer snart hit. jag behöver hetsstäda. ska göra supersnyggt här imorgon inför fredag då det kommer typ 18 pers och våldgästar mig. tänkte att jag ju har hela dagen på mig imorgon typ, eftersom jag slutar redan 14.10, men nu ska vi tydligen till lindströms och dricka bira för att anders flyttar till belfast (av alla ställen?!). kul ska det bli hur som helst, men jag kommer behöva städa waaaayyyy quicker.


nu vet ni.


adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0