your own personal jesus

Idag har tyvärr kommit till insikt om en grej som flutit runt i min hjärna ett bra tag. Riktigt länge faktiskt. Eller asså. Jag har förstått att det måste vila en förbannelse över mig på nåt jävla sätt.

tur i spel, säger de...

fan!

mamma var här och satte upp en gardin i mitt kök som hon sytt idag. den är fin.

imorgon kommer jag tydligen behöva mer eller mindre jobba ihjäl mig, enligt minéa. shit. guidtur måste jag tydligen också ha, fast jag egentligen inte hinner. aaaah! hoppas att joel kan ta den. jag får helt enkelt lägga huvudet på sned.

kollar på en sjukt intetsägande film med tuva novotny, i brist på annat.


en dag som idag är man glad att man inte kastat iväg hela sitt sparkonto på börsen. en jobbig dag för de annars så avspända (hehrmrm) grabbarna på wall street...


nu ska jag sörja lite i min hjärtegrop och sen ska det sovas.

adjö






Kommentarer
Postat av: Minea

Just look nice and cuddly, nice and cuddly så kanske vi löser det. Andreas går ju på softish H1-rad så han får väl ta lite extra han med ^^

2011-08-10 @ 22:37:53
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0