make the sweat drip out of every pore

dessvärre inte emilia, å andra sidan såg jag nog ingen personal alls förutom hon i kassan när jag tänker efter..


i vanlig ordning har lördagen flugit förbi. gått med naffe, hängt med erika, axel o musen och bävat för att det ikväll kickas igång ännu en hemsk årgång av melodifestivalen. allas vårt musikaliska lågvattenmärke. har funderat på hur jag ska ta mig ur detta hela dagen. kan hända att det blir datorhäng, eller om man har tur, lite brädspel med vem som helst som ställer upp.

karin var här nästan hela kvällen igår. vi drack kaffe och åt limepaj (jag så tilld en milda grad att jag hade ont i magen i natt och känner av sviterna även idag. sjukt). sneglade på let's dance och sen dukes of hazzard, vilket kan vara den sämsta film som någonsin skapats. möjligen att den konkurrerar om platsen med ett gäng p-rullar och nån splatterskräckis. huvva!

jag sitter i en knipa. jag måste lyckas krångla mig ur att jag sagt att jag kan jobba nästa lördag på gruvan. det kan jag ju inte alls det! erika har vernissage på täljstenen, något jag bara itne får missa! har lovat att vara där. arbetspasset ligger så illa till att jag missar HELA vernissagen. det som t o m kommer friends and family från huvudstaden. åååå det borde vara förbjudet att ringa mig på jobbet, då vet jag ju varken ut eller in vad som händer i resten av mitt liv. då är det enda jag kan portokostnader och paketvikt.


de andra kollar på satc. kan hända att jag seglar dit typ nu..


white stripes ska lägga av. i ärlighetens namn trodde jag redan att de gjort det..



adjö







Kommentarer
Postat av: Ande

2011-02-07 @ 12:13:57
Postat av: Andreas

Tog i skrivande stund ditt lördagspass vid gruvan. Fett bra för mig!

2011-02-07 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0