train in vain

jag blir galen på att pussla ihop jobbtimmar hit och dit! dock blir jag hellre klämt mellan två jobb än klämd av arbetslöshet... eh. det inte hur det där blev rent språktekniskt, men ni fattar.


oj herregud! det är en tant på tv som har en sjutk jobbig röst! tänk han i polisskolan 3(?) som låter som om han grinar hela tiden. så låter hon, fast gällare. tack min skapare för att jag har en relativt normal, om än lite mörk, röst.


det är väl ingen större idé att jag skriver att jag är hungrig. det kan man från och med nu ta för givet, för så är fallet i 97% av alla mina blogginlägg.

ikväll är det dom kallar oss artister and i lo-lo-lo-loove svts musikprogram. ikväll är det oskar linnros. är inget större fan av honom, men alltid kan man lära sig något. det bästa de kan göra någonsin är att INTE ha ett program om robyn. ingen orkar.

en vacker dag ska jag sega mig till en större stad och utnyttja den julklapp som innebär att mamma ska betala ett par jeans åt mig.


käk nu. har inte varit och handlat för denna vecka än, så jag ber till den store att filen inte har gått ut.


adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur gick det med fötterna/skorna?

2011-02-08 @ 08:10:08
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0