leaving for tomorrow

Det piper om ägget jag ska koka. det ligger i allt varmare vatten i kastrullen och låter. Jag får ångest och vill egentligen slå hål på det och kolla for sure så att det inte är en kyckling som snart går ett hemskt öde till mötes.

men nej, inte kan det väl vara kycklingar i köpta ägg? De får väl inte träffa tuppar?

ååå ångest!


efter lunchätning tänker jag trotsa snön och glida ner på stan. ska springa lite i affärer. behöver egentligen en ny foundation, men det är dyrt och tråkigt så jag vet inte.. använder det inte särskilt ofta heller. måste dessutm till en mataffär idag igen. nya flingor och grapefrukt ska inhandlas. värt.

det snöar verkligen galet mycket nu. är itne avundsjuk på mina kollegor som måste ut med postmopparna. ew.


nu kokar vattnet. r.i.p kycklingen!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0