du fjällhöga nord

Ha den äran sverige på din (födelse?)dag! har firat genom att inhalera slipdamm, vilket inte är idealiskt när man är dammallergiker och dessutom har (lindrig iofs, but still) astma.

men det är ju tur att det finns de som firar ordentligt när opatriotiska slöhögar som jag inte lyfter ett finger för att förhärliga detta fina, främmandefientliga land!



grannarna rakt över gården drog på ordentligt. söta killar. jag och pappa fick lust att dra på lite balkanschlager och romska dragspel bara för att. åtminstone hojta över gården att "DEN SITTER ÅT FEL HÅÅÅÅLL!"

vi gjorde inget av det, infödda jantesvenskar som vi är.


ska nu invänta att klockan blir 21.00. då syns kära gruvniklas med vänner i rutan på svt1. han var vid jobbet igår och hängde lite. mhihi.

jag blev ledig imorgon! snap, just like that! då kan jag hjälpa till med tapetseringen av min bostad!


jag är glad idag, trots mensvärk.



adjÖ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0