back to the start

det brinner på min insida. det gör ont ont ont och jag blir ledsen. hur många dagar kan man ha så ont i magen att det känns som den ska gå sönder innan den faktiskt gör det?

om tjugo minuter börjar top model. jag har en klar favorit. åker hon ut tänker jag sluta titta. därefter är det ett program från förlossningen i västerås. ibland undrar jag om det inte vore väldigt kul att jobba som barnmorska?






om någon har tid eller lust kan denne få komma och operera bort min magsäck. snart kommer en tår av smärta. men så är jag ju en wuzz med väldigt låg smärktröskel.

vet inte vad jag vågar äta. är dock sjukt sugen på yoghurt med körsbärssmak.



min blogg har just nu planat ut, ungefär som en val som går på grund eller strandar. när jag får ork blir det mer bilder och mindre tjötande.


godkväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0