modern times

oh my God! Imorse klarggjordes att peace and love lyckats boka BOB DYLAN till årets festival. det är fan bra jobbat!! Blev helt till mig i trasorna nu när jag såg det och visste inte vem jag skulle ringa/smsa/ropa på. eftersom jag är ensam och inte har någon i min närhet eller telefonlista som skulle ge mig den reaktion jag var ute efter (eller jo, i telefonlistan finns det väl nån sån, men ingen jag ens i min vildaste fantasi skulle komma på att ringa..) så fick det bli en statusrad på fejjan och ett samtal till erika. känner mig nu betydligt lugnare, men samtidigt betydligt sugnare att åka till borlänge i sommar!!


vad glad man blir när man kommer hem från jobbet och märker att man glömt kängorna (fula skor snabbt nerknölade i en lite för liten weekdaykasse) i den trådkorg där coops försändelser ska ligga imorgon bitti. funderar på om jag måste smsa micke och påpeka mitt misstag så att jag inte måste gå och hämta ut skorna på coop imorgon efter jobbet.. finns inte en chans i världen att hans hjärna kommer koppla att det är mina skor, även fast han hängde med mig i flera timmar och borde ha sett skorna när de satt på mig.

suck.

konstigt nog är det enda som stör mig riktigt mycket med allt det här är inte det faktum att skorna kanske faktiskt åker till coop, utan att de är så fula och så dåligt nerknölade i kassen... kankse är jag trots allt lite väl lik min mamma..?

äh. jag orkar inte. det får bli som det blir.


att köra högerstyrt gick förvånansvärt bra. staffan var "lägligt nog" sjuk, så det fick bli micke. egentligen skulle jag bara åkt med, men blev åksjuk efter typ två postlådor (heeh) och fick alltså köra. jej!


när fan jag ska hinna städa innan lördag är ett mysterie, som jag ska klura på nu.


adjö


Kommentarer
Postat av: Karin

Om du slösar tid på att klura på när du ska städa är det väl bättre att utnyttja den tiden till att städa?

2011-03-22 @ 22:39:01
Postat av: den farliga

Jag tänkte kommentera på din Fb-status, men det kändes som lite för mkt att utelämna min okunskap för världen, men:



jag trodde bob dylan var död typ..

2011-03-22 @ 22:51:55
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0