what goes around comes back around

ja som man bäddar får man ligga. jag mår inte bra idag. allra värst är faktiskt svettningarna. bakissvettningarna. och samvetet. en hel vinflaska, två cheeseburgare, tacochips, muffins, läsk.

jag är så klen i kroppen att benen darrar. huvudet är tungt och mosigt.

varje natt när jag festat vaknar jag, mår skit och tänker att det nog var sista gången. det är aldrig sista gången. jag lär mig aldrig.

jag hade dock jättekul!traäffade människor jag kände igen ute på krogen, plutos terass blev det. det tog lång tid innan jag fattade att vi var utomhus. det första som gave it away var att folk stog och rökte. "omg vad äckligt, som värsta finlandsfärjan" tänkte jag, till jag tittade upp och tänkte att "oj, vilket konstigt tak!". till slut frågade jag tove, varpå jag blev dumförklarad. thanks.

jag har köpt skvallertidning och elle. kanske kommer sara över en liten sväng när hon slutat jobba. ska köra hem till de andra sen. mor och far drog till öland, så vi är kind of alone med ett jättehus, en gård, kaniner och hund. kewl. stackars erika var tvungen att vara hemma med hunden imorse, så hon kunde inte haka på till vässan inatt. trist. känner att jag fan måste hem och byta av henne i slavgörat!

vet knappt vad jag skriver nu. uppmärksamheten drogs till telefonen där karin svarade på sms. då är det kört. här finns inte rum i hjärnan för multitasking!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0