you are my cinema

I could watch you for a lifetime. You're my favourite movie.


stentung dag. själva springandet gick bra, men det var reklam. alltid skitjobbigt.

asså, jag hatar smurfskiten i låten jag lyssnar på (äv rubriken) cinema med skrillex.

sara, axel och erika kommer hit ikväll för pizza och film. blir kewl. jag är hungrig som fan eftersom vi poztisar käkar lunch 10.


jag är soffnötare just nu och mår bra som fan av det. vet dock inte hur bra det känts om jag legat här sen jag vaknade men. i love the chillin, man.


idag blev jag vidrörd av en jätteweird man/gubbe under turen. på åkra också. hoppas jag inte fick hepatit (skojjaaa). han kom fram och pratade med mig och frågade om han hade nån post. innan jag ens han kolla ställde han sig jättenära och la handen på min axel och sa att det inte gjorde nåt och att jag inte behövde leta. sen strök han sin arm (asså jag ryser while typing) över ryggen på mig. mys. jag kände vart hans hand varit i säkert en kvart efter det alltså. jag tänkte att fem centimeter längre ner mot korsryggen, sen klipper jag till honom. men han tog bort den sen tack och jävla lov!

huvva

förresten. bara jag som vill slå Boo the world's cutest dog? han ser så töntig ut att jag typ blir arg.


jag vill ha en kattunge so bad! det finns en katt som jag nyligen lärt känna som är den bästa katten sen kära herbert dog. en annan röd hankatt, Gibson. Odas familjs katt. han är löjligt nice och ser alltid hög ut pga sina megastora, runda ögon. så söt!


nej, nu ska det chillas ännu hårdare. är ledig tills på fredag om jag inte blir inringd. livet kan vara sweet ibland, speciellt om man låter bli att tänka på hur lite pengar man kommer få casha in vid lön..


adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0