There's no home for you here girl, go away

Jag och Karin var ner på klassträffen och framstod säkerligen som de fittigaste bitcharna norr om berlin. Jaja, så kan det va. Jag var bakis och trött och Karin drar till linköping idag, så all in var inte att tänka på.
 
Min kropp har blivit en jävel på att läka myggbett! helt sjukt" fick ett igår, det syns inte idag. i övrigt är det svinmycket mygg i år. jag ser dem, jag klagar, jag hör andra klaga, men jag får aldrig några bett? Jag anses väl äcklig i insektskretsar. Gör inget. Jag anser insektskretsarna vara äckliga.
 
 
Lyssnar lite på White stripes och blir nostalgisk. högstadiemusik. tidiga gymnasiet också kanske. Det känns som igår.. eller nej, men det känns som förra veckan. Tiden går så fort att jag blir rädd.
 
 
imorgon börjar minsta syster på gymnasiet. Jag minns när man puffade på mammas mage och ville att hon skulle komma ut. Nu puffar man på hennes lägenhetsdörr när man vill att hon ska komma ut. SJUKT!
 
I'm old.
 
 
HeJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0