vad du döljer för mig

Framför Breaking news med filip o fredrik, som alltid om kvällarna.
 
Imorgon kickar det igång. huvva! Har inte hunnit fatta det än. Inte har jag kurslitteratur, inte har jag flyttat än, inte har jag flyttpackat klart. har inte ens ett anteckningsblock. Dör. Det här är inte jag! Brukar vara förberedd, inte alltid mentalt, men fan alltid materiellt!
 
näe usch. känns inge kul alls det här. är riktigt, riktigt stressad. orkar inte fokusera på skolan, inte på helgens bröllop, ingenting. vill bara få iväg all skit till nya lägenheten och packa upp. gud.
 
ah well... det löser sig.
 
 
imorgon ringer alarmet kvart i 6. ser inte fram emot det ens det minsta. har packat ner ALLA mina kläder, utom en tröja och ett par jeans. antar att det är vad jag har på mig imorgon? har inte pallat tänka till för fem öre. hoppas det blir okej. Det ska ju ändå regna som fan hela dagen.
 
Kul ju!
 
 
 
äeh
 
 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0