härligt men farligt

 
Något man inte kan anklaga mig för är att aldrig ändra mitt hår..
 
annars då. sambo är hos en kompis här i närheten. hon messade för att deklarera att 1, hennes mobil kmr dö och 2, hon komer ha med sig sovsällskap. happ. nu känner jag mig som hennes morsa igen, som sitter hemma nyduschad, med nystädat badrum och väntar på henne och undrar när vi ska dricka te. hej johanna 62 år, det börjar bli dags att sluta vara så duktig i skolan och i hemmet och börja leva on the edge!
 
jag älskar att vara ensam hemma dock. hade varit even more sweet om kolikbarnet under oss kunde sluta skrika. vilket det typ aldrig tycks göra. påminn mig om att börja knapra p-piller..
 
jag har hittat ett nytt quilty-pleasure, som får mig att må lika bra som dåligt. woaha! (och nej, det är ingen kemisk substans)
 
oda ringde och gjorde mig happyhappy. bilresa hem imorgon med henne, olle o bissen. såå mkt mysigare och roligare än ett skabbigt sj-regional.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0