tills drömmen blev sann

Kollar med ett öga på Ellie Parker, med Naomi Watts. Den är rätt så jävla seg faktiskt.
 
Drömde att jag i en facebook-kommentar skrivit "jävlar" jättemånga gånger. Pinsamt och weird att göra. kom på den drömmen nu och börjar genast tänka om det verkligen var en dröm. Jag menar tänk om jag gjort det någonstans? shit.
 
Minéa hade två av avhandlingarna jag behöver till den nya kursen. fick mms med bild på dem runt kl 02 inatt. Mindes inte ens att jag svarat på det, men shit vad gott jag sov efter att fått veta att jag kmr slippa köpa dem!
 
Apropå köpa. Jag vill köpa en massa nya kläder och skor. Jag vill så det värker, men det går ju liksom inte. fan. behöver köpa julklappar, något jag får ta tag i nästa vecka eller helg.
 
 
asså den här filmen är sjuhuuukt weird och jobbig och dålig.
 
vill se en bra. har en osedd donnie darko på datorn, så kan hända att det får bli den. först måste det pluggas dock. SÅ.mycket.att.läsa. ögonen blöder fan snart. det senaste jag läste var en artikel som jag bara inte kunde fatta vad den handlade om! asså nu nä rjag tittar på en sida minns jag inte att jag läst den. den var så otroligt jobbigt skriven, helt utan flyt och skönt språk att jag på hela dess sjutton sidor inte kunde förstå vad den handlade om egentligen. kändes bara som en massa lösryckta ord man skrivit ned efter varandra. fyfaan om den ska användas till ngt i tentan!
 
och inte har jag hunnit städa badrummet heller.
 
vart tar en ledig dag vägen?
 
förövrigt är jag trött på snön nu. eller nej, men att det ska hålla på och komma mer så att inte ett jävla tåg kmr vilja gå i tid imorgon. sjukt irriterande. att jag dessutom inte har ngn bil i sala gör ju inte saken bättre. as if någonting kommer fungera imorgon. när jag känner efter är det nog arg jag är. har haft en konstig känsla hela eftermiddagen. typ sen när jag smsade med mamma. hennes ovilja att hjälpa går mig alltid på nerverna likt inget annat.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0