helt apropå

har haft en bra helg.

träffat julia o limpan, sjungit, varit till stockholm, haft oda hemma hos mig på landet, hängt med oda hemma hos henne, träffat erika och axel, sett spamalot (riktigt nice), ätit godis och god frukost..


allt detta för att nu gå tillbaka till the boring verklighet. eller asså.. kollade väderprognosen nu och tydligen ska det inte bli spec mkt snö på hela veckan. skönt.



fick en liten humördipp nu på kvällen. luckily var jag hos oda och fick hjälp upp igen. när jag kom hem fick jag ett sms:

du är snyggare, SMARTARE, roligare, troligen bättre på korsord ;), bättre på musik, bättre på att sjunga och har bättre klädsmak än **


kan du gå till sängs in peace, och veta att jag inte bara har allt ovannämnda, utan även världens mest omtänksamma vän (vännER också för den delen).


godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0