Misery is a butterfly

favortilåten för tillfället är the dress med Blonde Redhead.


har idag tagit ett litet, litet steg mot en liten förändring. känns bra, även om det förmodligen inte komma göra varken till eller från. den som lever får se.


The light you see in my eyes, you do have something to do with
...

Don't let me wonder away
I love you less now that I know you



Tänkte att jag faktiskt skulle kika lite på tv för första gången på ett tag. förut följde jag program rätt ofta, men det har inte blivit så på sistone. PSLstudion tänkte jag se, för jag gillar verkligen PSL. detta var tills jag såg att våra pinsamma kroppar också går. samtidigt. damn. så frågan är om jag vill kolla på folk med weirda åkommor, eller om jag vill se populärkultur och musik..

eller så får det bli svtplay, och på så vis missar jag ingenting.

bestämt.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0