sugarcoating

första gången på ett litet tag som jag jobbade ute i minusgrader. det brännder fortfarande på kinderna och de är röda. fint värre.


känner mig stressad atm. ska hem till m o p ikväll och måste tänka outfits för flera dagar. i-landsproblem, men ett nog så drygt ett. imorgon är det sjunga i köping, dresscode red, white, black. fan. än så länge är jag svart, svart, svart och julia svarar inte på sms. hate. På lördag är det stockholm och spamalot som gäller. där har jag iaf bestämt vad jag ska ha på mig. försöker dock att inte tänka på att jag ska köra dit oss.. gillar inte att köra bil i sthlm. det är knöligt och allt går jättefort.


uh.

äh.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0