unrequited love

once again it's happening


har lyssnat på lykke li:s senaste platta när jag städade. den är riktigt bra. kanske faktiskt bättre än tidigare.


i övrigt då. har varit ledig today. hängde med erika. åt godis ur den där f-ing chokladasken jag fick i julklapp som aldrig vill ta slut..

erika och axel har börjat kolla på breaking bad. yikes! ännu några som kommer hinna om mig och kolla klart. att hänga med oda och olle nu sen oda tittade slut på serien är ju en enda fet spoiler alert.

måste.titta.klart!

hinner ju  aldrig dock. får tanka ner hela säsong 3 och bara glo i ett sträck. får se på det som ett jobb liksom. åtta timmar/dag med kort lunch break.


imorgon ska det snöa och regna. det blir med andra ord rätt segt att köra post.. vilket gör mig rätt seg i sinnet just nu. eller asså nej. jag är ledsen. jag blir det när jag vet for a fact att min vardag kommer försvåras av något jag inte kan göra nånting åt. förjävligt känns det.


VILL HA ETT INOMHUSJOBB!


med det sagt ska jag se på ovan nämnda serie. snart klar med säsong två!



adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0