i make the same mistakes

Åh, The Echo Friendly med Same mistakes. Bra! Fasen att den inte finns på spotify..
 
I övrigt då. På västfronten intet nytt. Kollar på Girls och gillar läget. Imorgon är det ju typ fredag. jag jobbar kväll som vanligt, dagen före helgdag. blir det en skärtorsdagen i repris går jag under jorden. en så jobbig jobbdag pallar jag inte än på tio år..
 
funderar på om jag ska fortsätta kvällen på rygg i soffan eller om jag ska resa på mig och plocka grejer och diska.. om nån timme lär det kläs på och tas på ansikte för att fejsa de salabor som segar sig ner mot krogen ikväll. ska möta upp erika och cia. måste säga att jag har noll komma NOLL förväntningar på den här kvällen. känns som att det kommer vara tio pers ute. den som lever får se! systra mi är iaf alltid roligt sällskap, och det är cia också.
 
näe, det blir fan tillsnyggning av hem och sen ännu ett avsnitt av my beloved serie.
 
 
jag vill egentligen inte jobba imorgon. det kommer vara alldeles för jobbigt att se alla de leende ansiktena som går på semester klockan fyra, när jag ska knega inte bara tre timmar till den dagen, utan även heeela sommaren lång.
 
HÅRT
 
 
goodbye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0