show me how you do that trick, the one that makes me scream

pratade med mamma i telefon. ingen har börjat packa på allvar. hon tyckte att jag kunde kasta med lite av varje. fattas det nåt kan man köpa det på plats. just nu består min packning av:

jeans, tights, shorts
svart kosta, grå hoodie, blommig jacka
converse
jeansskjorta, vit skjorta
ett par linnen o en tisha
underkläder
diverse smycken

KLART

vad mycket det såg ut när jag skrev upp det. när det ligger på bordet ser det inte alls ut att vara mkt.

vörjar få ångest hur jag ska få med mig all shopping hem sen, för känne rjag min syster rätt så har hon med sig ett berg av kläder dit. väääärdooo.


ska snart till oda på hejdåfika. tror jag. det lät så på henne iaf. jag är alltid redo!


imorogn kommer jag chocka sala med mina vita ben. de är sjukt vita. min egen mamma skrattar och pekar. åååh ångest. kommer dock inte överleva i långbyxor en dag till. skinnet kommer koka bort!



hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0