do or die, got to choose

Behöver verkligen läsa två artiklar. jag är som vanligt riktigt dålig på att ta tag i mig själv, logga ut från facebookchatten och börja läsa. fan.
 
tillbaka hemma i uppsalat. millis följde med mig hit och gick på stan i jakt på julklappar medan jag var på föreläsning. därefter blev det lunch och lite mer spring i butiker. julklapp till mamma är inhandlat. skönt.
 
imorgon ska det regna som fan, så jag tänkte hoppa över föreläsningen. känns som en dålig grej att gå till och från skolan, tar en timme ungefär sammanlagt, i spöregn, eftersom jag varken har vattentäta skor eller jacka. kommer bli sjuk lagom till det blir sångjobb på löpande band. så inte värt det för en o en halv timma prat om grejer man har på papper ändå. istället kommer mamma och erika hit. ska gör alite julmysigt i lägenheten och passa på att köpa ett par mattor till vardagsrummet. spår en bra men dyr dag.
 
pengar ger mig ångest. efter att ha betalat räkningarna idag hade jag en dryg hunka kvar. tack för att du finns, kära sparkonto, även om jag svälter dig väl hårt nu kan jag tycka.
 
min dator luktar lite bränt. får sjuk ångest av det och det faktum att den lagt av på ett konstigt sätt två ggr under relativt kort tid. hur lång livslängd har en helt okej välskött pc laptop? usch. jag hatar verkligen teknik i alla dess former! bara problems.
 
 nu plugg.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0