the present now will later be past

Upp tidigt och skriva tenta. wee. Skulle egentligen behöva bli klar idag. eller asså. jag VILL bli klar idag. har plugg inför måndag som behöver göras!
 
Det är fredag igen. Det går så fort att jag blir rädd. För en vecka sedan satt jag i sala och väntade på att erika skulle komma hem från uppsala. hon kom. haha. bilresan hem var priceless.fick bevittna vääärldens längsta fyllekiss. asså, världens längsta! Och apropå förra fredagen, igår vart det drabbning igen. Åh. det kostar så mycket av min energi som jag inte har. Att bli osams och irriterad på någon så nära. någon man behöver. det är så drygt. det är lugnt nu i alla fall. tack och lov. jag antar att vi är för lika.
 
Nej, ikväll hade jag velat vara i sala. behöver träffa några av de bästa jag vet. fylla på lite energi. det blir inte så dock. en vecka till. det ska bli lite skönt dock. att inte behöva åka tåg och inte behöva packa. funderar på att köpa glass och fira när tentan är klar. känns långt dit nu dock. blä
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0