du och jag döden

Aldrig blir man så sugen på knegarlivet som när det är tentaperiod. Fy fan.
 
Okej, denna gång är det inte riktigt samma dödslängtan som förra vändan. Den här kan jag nog brotta ner och bearbeta relativt snabbt och utan alltför mkt blodspillan. Har high hopes on tomorrow! Vill vara så pass klar i helgen att jag kan ha kul och bara gilla läget. Utgång lördag och firande av erikas födelsedag på söndag. Längtar och har redan köpt vin, haha! i värsta fall kommer vinet åka ner i mig redan innan helgen i rent sorgedrönkande syfte. huvva!
 
Imorgon är det den 25e, vilket förhoppningsvis betyder klirr i kassan. Sätta över halva lönen för sjungandet till olle kommer jag behöva tvinga mig själv att göra, haha, men han är otroligt mkt värd det, så det får väl bli så då!
 
nu blir det sova. men först läsa om analyser av i forskningssyfte insamlat etnografiskt material! Här ska utrönas vad som är viktigast att tänka på när man sätter sig och ska analysera sina observationer, intervjuer och andra typer av fältarbete. normativitet, reflexivitet, professionella subjekt.. vill kräkas lite, men det fräter så jävligt på tänderna, så tror jag låter bli.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0