so what are you waiting for

Okej, jag brukar tycka att såna här grejer är lame och därför aldrig haka på dem på facebook. den här var dock lite rolig. eftersom jag är en pretto människa sänker jag mig inte till kedje-statusarnas nivå, men eftersom jag även är en liten tönt så gör jag den ändå, lite mer i skymundan.
 
Pass på:
 
Det är snart HALLOWEEN... Du är med i en skräckfilm (Använd de 10 första som är på din FB-chatt.)

1. Säger att det läskiga huset är säkert: Gustav Enarsson
2. Skriker högst av rädsla: Jesper Söderberg
3. Skrämmer alla på skämt: Julia Ögren
4. Den första som försvinner: Kristina Hellstrand 
5. Den första som blir galen: Malin Johansson
7. Står vid din sida vad som än händer: Oda Norling
8. Överlever genom att spela död: Olle Norling
9. Har en jättebra överlevnadsplan som ingen lyssnar på: Tove Söderberg
10. Är mördaren på riktigt: Viktoria Olsson
 
hahah! Egentligen bara kul när man känner alla personerna som blev med, men kan verkligen se detta hända i en sån typ av situation!
 
Sånt man roar sig med i tentaförhalningens ädla konst..
 
Mamma läste utkastet och tyckte det var okej. Har nu en hel del redigering att göra.. uh.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0