vi som krossas

igår praktiserade jag och oda vit lördag för första gången på lääänge. hennes mor och bror förvisades till alfapet i köket medan vi gottade ner oss i soffan framför skräckis. the cabin in the woods blev det. assååå. äcklig? ja. bra? njaääeeh. extra allt. zombies, monster, blod, pain och en och annan mindfuck.
 
idag bakade jag en äppelpaj. töntigt god. har lätt ångest och har nu rotat fram mammas gåstavar som står brevid dörren och myser i väntan på att användas imorgon. det ska spöregna hela dagen, men det ger jag fan i.. i nuläget iaf. heh.
 
mamma lovade att hon skulle läsa igenom min tenta idag. har hon gjort det? nej. iddi.
 
 
ah well. ny vecka, ny delkurs. kickar inte igång förrän på torsdag dock, så än är inte helgen över på länge! bär av hemmåt uppsala på tisdag förmiddag. mamma skjutsar. lyx!
 
 
Någon nyser like crazy i rummet bredvid. Kristina: "Det är bara jag som plockar ögonbrynen!"
 
haha!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0