Hey, now i'm moving

Sista lediga dagen. Fasen. Fast jag ska inte gnälla. Har alltid fyra lediga dagar i veckan.
 
In fact spyr jag på mig själv att jag ens skrev det där.
 
 
 
Ah okej. Första april. Som MYCKET mottaglig för skämt och sånt är jag stolt över mig själv att faktiskt ha lyckats genomskåda ett. Det efter att ha köpt det rakt av i ungefär två minuter. ehm.
 
Annars då. Kurt Vile på spotten, millis bakar och snart ska vi göra frasvåfflor. påskgodiset är slut, thank God, och en halvmils pw är tagen.
 
Vill köpa en ny jacka, men det blir inge med det. tydligen ska det snöa i slutet på den här veckan, så det är ju bara deppigt att skaffa nya, fina, ovarma kläder.
 
fakk.
 
 
adjöÖ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0