i can be the one to set you free

Den här veckan, som enligt förra veckans väderprognoser skulle vara solig och varm, har blivit nån jävla monsunperiod?! jag är så jävla trött på att höra regnet mot fönsterbrädan! att jag dessutom var extremt osmidig och glömde paraplyet hos mini i flogsta i lördags gör ju inte saken bättre. ska snart ner till hm och panikinhandla ett nytt. just nu är mitt största problem att jag inte har några skor att ha på mig som det inte är hål i, som inte är gjorda av tyg, eller som inte gjort mina hälar så köttiga att jag nu inte ens kan ta av tejpen på hälarna utan att hela huden följer med. kuk. jag fattar inte. sen i januari har jag torterat min fötter med de där förbannade kängorna. jag har gjort ALLT. ändå kan jag fortfarande inte ens gå i de i fem minuter utan att det blir fullt av blåsor från botten på hälen upp till kängan slutar. SÅ osköna att jag får panik. snart blir det skokyrkogården, för nu fungerar inte ens skavsårsplåster och fotbollstejp.
 
intressant föreläsning i skolan idag. tror jag. hoppas jag. bistånd ska det handla om. sten hagberg föreläser.
 
 
jävla pisskitregnshelvete.
 
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0