i can't live with or without you

Kristina fyller 17 år. Kan inte fatta att jag är så gammal. Gick ju nästan i skolan när hon föddes! eller nej okej, men började några månader efter.
 
Helt sjukt. Ångest.
 
 
Såg just Svinalängorna. Den gick på svt, vilket är stört bra. Mer film på svt, så slipper man reklamen som annars får livsglädjen att tyna bort och dö. Filmen var riktigt bra. Läste boken för ett år sen ungefär och de hade gjort det bra. Hemskt och tragiskt. Alkohoism och barn ska skildras hemskt, så att det gör ont på de som ser. Föräldrar ska inte dricka. Typ inte alls tycker jag. Åtminstone inte när barnen är små. Jag ska inte göra det. Jag ska åtminstone ALDRIG bli full i närheten av mina barn. Jag kom för första gången i kontakt med fulla människor när jag själv började dricka. Alltså vid 16.
 
 
Trött som ett as är jag. Sova vore nåt.
 
Det blir.
 
Imorgon ska jag klippa och sy om en gammal jacka. Har man inte pengar så ordnar man vårlooken med 2009s höstjacka!
 
 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0