i got 99 problems but a bitch ain't one

Jag vet inte vad som hände, men denna månad är långt ifrån slut och jag har snart inte ens fyrsiffrigt på kontot. Ändå har jag inte köpt någonting dyrt, inte sparat mer är lite lite, inte gått ut, inte köpt mat (okej 100 spänn), inte köpt kläder, inte ens tagit en fikajävel har jag gjort.
 
jag hatar pengar!
 
verkligen hatar.
 
ville ha en ny jacka.
 
blir inge.
 
 
att min f*cking j*vla kurslitteratur aldrig kommer nån gång gör inte mitt humör bättre. Att det är sol hjälper inte.
 
för det blåser.
 
 
äckel.
 
förövrigt, när man söker på google efter ovanstående låttext så får man förslag på en massa ord som rimmar på bitch. allt möjligt, utom det ord det faktiskt är. gotta love amerikansk censurering..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0