i'll be there in a heartbeat

Är det inte perfekt va. Precis när stressen börjar lätta och det roliga återstår så kommer den BAM, magkatarren. Fick gå hem från skolan ungefär trettio sekunder efter lunch igår. Otroligt unpleasant. Tänker inte under några som helst omständigheter gå in på deltaljer där.
 
Har skrivit fyra sidor av sju på tentan. De två stora frågorna är avklarade och nu väntar tre små, sen är det klart. Målet är att vara klar till valborg, men vi får väl se. Skönt att ha kommit en bra bit på vägen i alla fall.
 
Jaha. Det verkar som att valborg blir all uppsala och att det blir hem till sala första maj. Känns okej ändå. Tror jag. Men jo det gör det. Det är bara så otroligt trist väder på g. Blåst och skit, så jag blir opeppad till tusen. Dock blir det nog rätt bra hur som. Bara jag lyckas fixa iordning min kropp så att den orkar med firandet. hrmp.
 
Tove är borta vid flottfestivalen idag igen. Nu verkar den dock vara klar, byggkånken (en flotte som ser ut som en fjällrävenkånken. superfin är den!) och ikväll blir det fint häng hemma hos rickard och därefter ut på vdala. hur mkt vin det blir för min lilla mage är oklart än så länge faktiskt. beror på hur den tar emot middagen. gngfngfmn.
 
vill vara friiiiiisk
 
 
adjö
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0