jag tog mig upp och sen, ramlade jag omkull igen

Jag är trött i huvudet och typ.. munnen (!) efter en eftermiddag av mycket diskuterande. Efter att ha sett I skuggan av solen (klart sevärd! man kan vända och vrida mycket på det där. som antropologstudent flippade jag nästan lite på smörgåsbordet av angreppspunkter som serverades) var jag lite uppe i varv och hamnade i en sms-diskussion med maja kring vårt samhälles genusordning och vad jag döpt till vår "ligga-kultur". När stackars Tove kom hem dök jag på henne och tvingade henne att se dokumentären, hetsdiskutera lite om den, för att sedan glida in på min och majas diskussion, vidare till SD, ätstörningar, jobbiga personer vi stör oss på, mina seminariefrågor, och.. ja. Nu har vi försjunkit ner i respektive studier.
 
Seminariefrågorna till imorgon är i princip klara. Har sjukt svårt att formulera de bara. Hoppas innerligt att det inte är någon av mina frågor som dyker upp på tentan.. visst, en bekräftelse, men jag har ingen aning hur jag skulle angripa dessa frågeställningar i skrift, och än mindre tillämpa teorier på dem!!
 
jeez louise!
 
annars då. ont i halsen. ena sidan av halsen. värdo.
 
Viderväder även imorgon tydligen. KEWK. regn OCH blåst. whyyyy? gå till skolan, gå hem från skolan. gå och handla mat. orkar inteee. som det ser ut nu ska iaf lördag bli kanonfin. men det hinner väl ändra sig. gnghngmh.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0