killing me softly

jaaahapp. Andra natten av insomnia p g a stress. FAN.
 
Paulina har varit och droppat sin kursbok som jag ska vakta över dagen, mhehe. hatar att behöva läsa en enorm mängd sidor på en viss tid. sitte roch tänker medan jag läser att jag måste göra det bättre och snabbare helat iden, vilket gör att jag ju tar in hälften så mkt information som jag skulle kunna om jag bara kunda konsten att relaxa.
 
fawk.
 
asså adlibris, fuck me. hard. (förlåt oda, inte ditt fel) men jesus christ, skicka mig mina böckeeer så jag kan sova om nätterna och läsa om dagarna.
 
tillbaka till sala imorgon. har godis där. millis fyller år på lördag och hon har bakat en massa.
 
jag kmr bli tjock. stress och socker är en BAD combination!
 
 
ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0