that's my fuckin' problem

Asså hahaha, Erika din kommentar: Jag följer mina minst pinsamma fb-vänner på spotify. Detta för att jag var tvungen. jag känner mig hedrad!
 
Okej, nu börjar det på allvar utbryta panik i lägren. VALBORG! Nedräkningen på Carolina redivivas fasad är uppe och räknar med sekundprecission ner till denna supermegafestardag. jag känner BARA stress. Har bestämt ungefär var jag ska befinna mig, men inte med vilka. Planerna kraschas ständigt av nya roligare saker som dyker upp. Asså festen i Triangeln verkar inte bli nådig. Bra liveband, bra DJ:s, bra folk, gratis. men fan. planen var ju att faktiskt åka till sala för första gången på en månad.. ngngmn. ah well. den som lever får se vart jag tar vägen och när och hur. 
 
och så den här förbannade tentan. fick ut frågor idag som vi skulle välja bland. hoppas för guds skull att folk inte är så jävla prettoäckliga utan väljer bra frågor, som faktiskt går att applicera litteraturen på. blir så trött på självutnämnda superbrains ibland. Utövade lätta (hrmp) påtryckningar på felicia, så vi valde samma. får vi dem så blir det nog en helt okej tenta. får vi de inte....
 
men äh. alla vill vi väl fira valborg. alla tänker nog ungefär lika. lätta frågor über alles!
 
fick tillbaka senaste tentan idag. religionsantron. vg. YES FUCKIN YES! den sitter nu uppe på kylskåpet som studiemotivation till mig och min fellow student-sambo (som förövrigt inte kommit hem än. hoppas att hon inte sveptes ner i ån av den massiva regn/blåstskuren nyss)..
 
 
shit. nu är det pluggdags igen. att det ska vara så förbannat svårt att formulera frågor på litteraturen? varje vecka är det låsa-in-köksknivarna-humör hos mig. men ah. sista veckan nuuu.
 
imorgon blir det alarm på åtta (!!!). fotbollsträning! woop.
 
adieu
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0