you split the night

som en av de sista i min bekantskapskrets som fortfarande lyssnar på broder daniel med huvudet högt (borde vara fler damn it!) sitter jag nu efter en dag av shopping och plugg (en perfekt jämnvikt av business and pleasure idag) och lyssnar lite på musik.
 
jag hör tyvärr till den skara människor som inte kan kombinera musik med annat som kräver min koncentration. läsande, skrivande (bloggande räknas icke till skrivande), pratande (vet, astrist), shoppande (hatar att det spelar musik i butiker, med undantag weekday där den alltid är superbt bra), you name it. saker jag dock KAN göra medan jag lyssnar på musik är att köra bil (sjunger och dansar som aldrig förr), sminka mig, laga mat/baka, promenera och.. ja.. supa..
 
detta resulterar i att när jag sätter mig för att lyssna på musik så gör jag i princip bara det. rakt upp o ner. rastlös som jag är blir det därför inte så långa musiksessions åt gången.
 
jaha. shoppat hade jag gjort ja. långklänning, tights i kamouflage (vet. men har stora visioner. kmr bli bra), ett par tröjor och så strumpbyxor. svarta, lagom till sommaren kommer. och ja, jag har alltid strumpbyxor, året om. det enda som varierar är tjockleken.
 
på onsdag öppnar en youghurtglassbar i svavagallerian. jag och erika har spikat date på torsdag då vi ska göda oss med denna goda smet. längtar.
 
nu blir det liite mer plugg, sen ska jag fokusera min uppmärksamhet på en serie jag velat se ett tag och nu är det dags. hell on wheels. återkommer med åsikt om den asap.
 
på tal om asap. hm har börjat sälja ASAProckytröjor. HAHA omg. inte första kedjan som jag sett har det dock. har sett comme des fuckdown-tröjor när jag scrollat runt på modesajter ett antal ggr.. trist såntdär tkr jag på nåt sätt.
 
ah well.
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0