let me live that fantasy

Myskväll ensam hemma efter mysdag med sängfrukost och film på andra sidan stan och sen en lunch/middag på Hugos med Matilda. En bra dag som avbrott i uppsatsvåndan. Gick förbi kvarnen på vägen hem och haffade bakismat. Smörgåspepparkakor
 
HAHAH anders och måns i svensk humor. så fantastiska! (tittar på det atm, varav min spontana reaktion). för tillfället är de bodybuilders. skrattar högt för mig själv.
 
Gårkvällen blev lite busig, som så ofta i rickard och carls sällskap. Trion möttes upp i GHs pub för gemansamt öldrickande. Efter en liten tur på stan konkande på någons ytterkläder för att ta ut pengar (gjorde årets första isvurpa) blev det dans på ghs klubb. Vid stängning slirades det i riktning mot palermo. lång kö väckte idén om plankning, vilken genomfördes med varierande smidighet (och coolness). Palermo till stängning för andra fredagen i rad. Jag är nu på riktigt en dekadent uppsalasjäl. huvva.
 
idag vaknade jag upp med känslan av att något var konstigt med mitt ben. Massiv blåmärkesbildning över ungefär hela baksidan av benet. och det blir bara snyggare och snyggare för varje timme som går.
 
nu blir det film och godis. fet jag vet. tänkte att jag skulle hålla mig till jul. pffft. blir inge!
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0