var bara lugn

Idag var en ineffektiv dag. Eller, den började bra, med lite skrivande på uppgiften, sen kom erika och kraschade allt.
 
skämt åsido, jag ligger bra till med pluggandet. jag är ikapp sånär som på tre artiklar som jag inte vet om det ens är värt att läsa.. kanske gör det bara för att jag kan och har tid (vilket känns sjukt att säga faktiskt). Uppgiften ska skrivas klart imorgon på skolan, så kan väl egentligen inte göra så mycket mer där heller. Usch. kommer behöva släpa en hel hög böcker, dator och skit hela vägen till skolan två dagar i rad nu. sjukt ocharmigt. en dator är tung, böcker är tunga, mina axlar är svaga.
 
Idag kom den och idag blev dagen jag blev med smartphone. än så länge är vi sams. kanske för han bara legat på laddning och jag bara gjort lite inställningar och pillat med kontaktlistan som är ACK så arm. typ bara en massa gamla nummer, så har fått använda hjärnan för att försöka komma ihåg de viktigaste, verifierat dem via hitta.se och sen lagt in dem. yeah. (nej jag sökte inte bara på personernas namn, ingen sport ju!). får lite ångest över att inte kunna ha telefonen i fickan längre. så stor ju :S lär ner på stan imorgon och haffa nån typ av case. no way josé att den ska få skramla runt löst i väskan.
 
funderar på att bada bara för att få tiden att gå. tove kollar serier (fastän hon uttryckt i omgångar hela eftermiddagen att hon borde plugga) och erika har dragit ner på VG för tentaöl.
 
läsa lite och bada lite. sen ev ett avsnitt greys. älskar att ligga efter med serier och slippa vänta på avsnitt!!
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0