vultures in the air

Blir inte mycket tid till bloggande när man hänger i Sala märker jag.
 
 
Okej. Efter förra veckans turbulens har jag återfått lite styrka, om än en svajig en. En mysig fredagkväll med mamma och pappa, en riktigt kul utgång på tinget, med lite efterfest. en mysig natt och ett trevligt fördelsedagskalas hos kusin josefine som fyller 20 långa år imorgon. sjukt vad fort det går, damn it!
 
tillbaka till uptown imorgon. tänkte ta ettåget och håller tummarna att den lilla snön som ska falla inatt inte paralyserar satans järnvägar helt och hållet.. plugget suger musten ur en fortare än kvickt och den här veckan är tove tillbaka i lägenheten som jag haft alldeles för mig själv några dar. bara att bita hiop, dyka ner i böckerna och överleva även denna vecka. ugh.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0