I am a volcano

Skolan börjar närma sig slut. ÅH! Imorgon är det inlämning. May the skrivare be with me, säger jag bara! Ska gå hemifrån töntigt tidigt för att vara säker på att ha tid till att skriva ut alla 39 sidor (!!). och ja, vi ska ha tre kopior av uppsatsen med oss. jag har inte överskridit vårt maxantal sidor med sisådär 200%...
 
ah well. har tagit tag i saken och ÄNTLIGEN reppat cykeln idag! 50 små spänn kostade läkarbesöket och var över på de ynka timmar jag satt i skolan. hoppas att det inte gjorde ont på den lille. hen har vanvårdats å det grövsta av mig. utomhusvistelse hela vintern (vintern gick ju fan hårt åt oss som var inne 80% av tiden liksom!), TVÅ fågelskitar och ett TVÄRrostigt lås. tur att den inte kan bitas, för då hade den förmodligen gjort det när jag drog upp den ur cykelstället. stelkrampen jag hade fått då... rys.
 
i väntan på skolstart (gick ju SÅKLART skittidigt hemifrån, the queen of tidspessimism) gick jag lite på stan och föll hårt för dessa finfina örsnibbsdekorationer. har nu sommarpreppat vingarna också. har fått mkt gjort idag damn it!
 
 
 
 
Nu ska jag lägga sista handen vid uppsatsen.
 
Vill äta tårta och hundra kilo godis. Har inget av det hemma. Får fira med kvarg och russin, haha! jaja. Blir fira av vad det lider. Onsdag, helgen, flera dagar nästa vecka. åååh vad fett bra allt är just precis nu!
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0