the hurry and the harm

Har haft världens konstigaste natt och känslan håller i sig. Insomnia följt av korta studner av sömn. vakna, må illa, ha ont i magen och huvudet, somna, vakna och frysa så att man skakar, somna, vakna av att hela kroppen svettas, somna igen, vakna igen och så vidare. 
 
FAN. 
 
Jag som vill festa, dansa och ha kul ikväll! Får se hur det blir med den saken. 
 
VIll ha kaffe, men med en ond mage kanske det är spiken i sjukdomskistan? elleeer? lite? 
 
Tove är nere på stan för att köpa tentapresent till sig själv. Jag belönar mig själv med en hel veckas lov och en sväng hem till Sala. Ska bli SÅ skönt!
 
Jag fattar inte. Min hy i ansiktet har gått pubertal! Ser typ aidsig ut. Nej, men typ. Vind och kyla torkar ut en vit liten spökhud och gör den torr, arg och ojämn. Som för att matcha resten av min persona liksom. Torr, arg och ojämn, det är vad jag är!
 
men men
 
Ska försöka mig på lite kaffe. håller tummarna.
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0