all you have to do is breathe

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar den här bloggen/tumblrn ---> LÄNK
 
Och alltså. En gif säger mer än tusen ord. Jag nöjer mig med ett: FANTASTISKT!
 
Jaha, nu då. Sitter och känner mig nästintill bakfull efter att ha legat i lite med träningen de senaste dagarna. Gym, powerwalks och idag 1,2 mil på cykel.. INNAN frukost, i motvind, med opumpat bakdäck och en (jag kan inte förneka det längre) begynnande förkylning. 
 
I request the highest of fives.
 
Idag ska tentan göras helt klar. Något jag känner att jag kommer dra ut på tills typ ikväll, bara för att jag tror att det kommer gå fort. Förmodligen kommer jag då att hitta de halvmiljonen ofärdiga meningar och "bla bla nåt sånt", "spinn vidare här!", "byt ut mot synonym!" och så vidare, som man knappar ner under tentans första skälvande dagar. Redigeringen kan med andra ord ta itne bara en utan både två och åtta timmar.
 
Ah well.
 
Vill ha kaffe. det blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0