du kan alltid vända om

Arbetet med tentan sniglar sig fram. Har en halv fråga kvar, sen är det bara redigering kvar, men DAMN vad segt det går nu på slutet! Energin och inspirationen är som bortblåst. Ska nog göra klart imorgon eller på måndag. Kommer bara bli kasst om jag gör det nu.
 
Har gymmat rejält idag. Hoppas på SVÅR träningvärk imorgon. Gärna felicia-style. Okej, begrepp kräver förklaring: Min vän Felicia gillar att träna och gör det ibland rätt.. hårt. Hon bor väldigt nära mig så vi brukar ta oss till skolan tillsammans. En dag stog jag ute i regnet och väntade på henne och det tog en jävla tid. När hon väl blev synlig i dörren gick hon emot mig SJUKT långsamt och lite pingvinliknande. Jag trodde hon drev först och gick långsamt bara för att jävlas, men icke. Träningvärken from hell gjorde att hon rörde sig som en hundraåring. Så ja, så vill jag känna mig imorgon. Får nästan aldrig träningvärk när jag springer och har mig, så nu hålls tummar och tår. 
 
Nu kaffe.
 
Längtar ihjäl mig till fredag kväll och Nouvelle-premiär på Vdala. Elliphant, bra DJ:s, bra folk. Åååh!
 
 
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0