andas djupt med mig tills jag blir din

knappt 20 år gammal blev jag lerig på endagsfestival och ruffsade mitt skrikorange hår i sthlms tunnelbana.
 
det är drygt att "slå mig hårt i ansiktet" har börjat gå på radio. den låten, som jag visserligen tycker om, har kommit att framkalla dåliga känslor hos mig i och med den här våren. att behöva påminnas om sitt eget idiotiska handlande minst två gånger om dagen när man jobbar känns sådär va. 
 
du får göra vad du vill med mig ikväll. varje kväll.
 
 
vill egentligen bara kräkas på alla tankar som snurrar på repeat i mitt huvud. Det är skönt att jobba, att tvingas tänka på annat. jag är trött på att undra, misstänka, sakna, längta. jag är trött på skuldens ok som jag ålägger mig själv. jag vill bli fri. antingen fri, eller mera fången. det här fungerar inte.
 
jag vill ha folköl och matildas lägenhet. håller tummarna på att det blir på lördag!
 
 
nu ska jag fortsätta se mysteriet på moulin rouge. älskar estetiken i den typen av filmer!
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0