hädanefter ska jag va bra

Erika borstar tänderna och gör sig redo för Norrlands 04-släpp. Själv är jag dubbelbakis och min kropp är för tillfället lätt ur balans. 
 
En torsdagkväll på Kalmars och en fredagkväll på Vdala. En lördagkväll hemma i soffan framför en film. Så bra! Har haft några riktigt bra dagar. Synd att det är dags att återigen ta tag i skolan på riktigt. PM-inlämning måndag morgon och ventilering/opponering på de onsdag eller torsdag. Uppstart med uppsatsen veckan därpå, men mycket måste läsas in och struktureras upp innan dess. Ska för en gångs skull dock försöka att ta det lite lugnt. Lite. 
 
Förhoppningsvis första hänget/träningen/öldrickningen med fotbollslaget i veckan. Blir gött! I torsdags var Felicia, Tove och jag och tittade på grabbarnas första vänskapsmatch inför korpensäsongen. Såg lovande ut trots tunn uppslutning av truppen. Titta på fotboll är kul och dessutom bland det somrigaste jag vet. Den här gången var det dock svinkallt och tår och fingrar tackade ödmjukast för att halvlekarna endast var tjugo minuter långa!
 
 
Nu: Läsa vetenskaplig artikel innan sconesfika. ögonen vill redan slå igen. Heja mig!
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0