I'll do it anyway

Dagens dag (konstigt uttryckt, men man kan inte lyckas jämt) har än så länge löpt otroligt smärtfritt. Till skolan för lite föreläsning om kommande uppsatsarbete. Fick tillbaka förra exan, vilket som genom ett jävla MIRAKEL fick VG!! Asså jag fattar det inte själv, men tydligt tyckte han att den var "en utmärkt recension". VIlken jäkla tur då, för jag får handsvett bara jag tänker på att han ska handleda min uppsats. Denne man är så otroligt kompetent och har en helt sjuk pondus. Är typ rädd för honom, så det känns bra att han nu tydligen tyckte att jag var bra. jej!
 
Firade med att prova sjuka mängder byxor på myrorna. Kom hem med ett par flares från levi's. ynka 40 spänn kostade de mig. De är skapta innan strechtyget kom för att stanna, så det är väl som pappa skulle uttrycka det "en ståbralla dårå". Ska försöka vända det genom att om tjugo bege mig ut på löptur med Fellan. Sedan ner till katedrals för att kika på pojkarna som lirar första vänskapsmatchen för säsongen. Heja!
 
Ah well, här är kort på brallorna. SÅ svårt att ta kort på sig själv. VInner inget selfie-sm jag inte...
 
 
I tisdags var jag, Carl och Rickard på Fyris och såg Metalhead. Klart sevärd enligt min åsikt, även om jag gjort delar av den annorlunda om jag fick göra om den själv. Bitvis var den dock riktigt fin.
 
Nu: Linser i och träningsskor på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0