du ligger med fel folk

asså wow, vad jag fortfarande är ojämn i humöret. Kanske reparerar man sig inte från en dag till en annan efter såhär pass lång tid av stress och skolpress. hmm. 
 
just nu gör min själ ont. igen. helvete. 
 
 
snart är det över.
 
 
Igår kväll roade jag och Erika oss (mest jag) med att kolla på bilder av misslyckade bakverk. Så förbannat kul! Jag försökte att inte skratta högt, men det gick sådär. skickade länkar till erika (som låg med sin dator på magen i ett annat rum) och inväntade reaktion. Efter en liten stund kom första fnissen, sen andra, sen allt högre skratt. Här kommer ett par favoriter:
 
 
 
 
jag vet inte om det är tröttheten, eller att jag bara är lame, men jag skrattar typ högt för mig själv igen. gud.
 
nu måste jag fortsätta med opponeringsuppgiften. jäklar vad jobbig den är! varför vill de ha in skriftlig opponering? den kommer vara sämst, men det får de leva med.
 
Ikväll blir förhoppningsvis en bra kväll. Den stora vilan spelar gratis nere på stan. mys! sen blir det troligen en cykeltur till svartbäcken och claras 25-årsfest. senare får vi se vad som blir på agendan. Så länge det blir med glada vänner så har jag inga större krav.
 
 
Adjö så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0