Everybody wants to be my girl

 
 
och här sitter jag och skriver pm... SKOJA
 
eller nej, pm skriver jag (om än lågintensivt),men inte fan ser jag ut sådär! så kul ska vi inte ha det.
 
Annars då. Jag och Felicia har denna vecka börjat vårat nya liv, vilket innebär gymbesök tre gånger i veckan. Har så, så ont i min stackars kropp, men skam den som ger sig! Har endel att jobba på upptäckte jag, då jag under gårdagens arm-day inte ens bänkade stången. eeeehrm. Denna saga är med andra ord to be continued. Imorgon är det dags igen, men fredag är but and leg day. hjälp, aj, usch.
 
Frida sitter här brevid och käkar tacopaj. Inte alls disturbingly asgott. Själv ska jag karva ihop en sallad tror jag, så fort andan faller på.
 
Adieu
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Den farliga

Haha, alltså ibland beskriver du saker så himla roligt att jag bara skrattar rakt ut. Hejja dig!

2014-11-13 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0