det rör sig

Hon bloggar dåligt. Hennes roomie är alldeles för social och underbar att hänga med för att datorn ska vilja brukas i någon större utsträckning. Så om än tråkigt för er som vill läsa, så positivt för mig! 
 
Det är lördag och jag har lägenheten för mig själv då tidigare nämnda Frida befinner sig i Västerås över helgen. Det ska glitterfestas och ha sig. Själv har jag just skrivit klart veckans pm, är skitstolt vöer mig själv och tänker eventuellt fira med ett fikabröd till kaffet efter en promenad till ica för att hämta ut ett paket innehållande min klänning i 20-talsstil. ÅH det ska bli kul att maskeradfesta lite nästa helg! Bildbevis utlovas!
 
Imorgon ska mammas släkt i vanlig ordning samlas för en heldags häng likt varje höst sedan jag var mycket, mycket liten. I år faller lotten som värdinna på mamma, så det blir till att i ottan hoppa på tåget uppåt/inåt landet och hälsa på i barndomshemmet. Mys! Erika och Millis kommer vara hemma också. Det är inte ofta vi ses nu, syskonskaran. Saknar dem rätt ofta faktiskt. Suger att vara vuxen ibland!
 
I em/kväll ska jag (om sj vill) besöka huvudstaden. Alicia har bjudit in till kombinerad inflyttnings/utflyttningsfest. haha! välkommen till dagens sverige, där bostadssituationen leder till nya festkoncept! Högt upp på söder bor hon och utsikten är tydligen storslagen. återstår att se då! Ska hur som helst bli mysigt och jag funderar på vad man har med sig som present? hmm..
 
klockan är 12,34 och jag ska nu bege mig mot ica. 700 meter, heja!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0