jag kan inte hindra dig.

Det är frustrerande som inget annat att sitta vid en datorn med alldeles för segt internet! 
 
Efter en dag av slaviskt hårt plugg börjar jag nu inse att jag inte orkar fokusera mera. Dags att byta studiesätt. har svarat på instuderingsfrågor sedan imorse med sammanlagt 45 minuters rast kanske. Inväntar pappa för en kopp kaffe, sen blir det näsan ner i böckerna istället för på dataskärmen. Fingrarna lyder inte efter att på blott en dag knappt ihop 15 sidor text med enkelt radavstånd. Ont i handlederna, ska man behöva stretcha skiten?
 
Ah well. Helgen snart över, men oj vad bra den varit! I fredags kom en massa fina vänner över till mig och Fida för lite förfest innan vi gick ut och dansade på GH. Alicia, adrian, jonte, fredrika, rasmus, filip, miriam och matilda, som jag dessutom fick äran att bjuda på middag. Hon frågade på fullaste allvar om jag vill vara med i halv åtta hos mig, då hon tyldigen känner den som fixar medverkade till det och behövde folk i uppsala. HAHA Oooj vad jag inte skulle lyckas pull that off! Tv hemma hos mig. Fyra okända människor hemma hos mig (bara det iofs inte särskilt jobbigt men ah). Död och pina, aldrig i hela livet. Dock gulligt att hon frågade!
 
 
Ahh jag vill inte skriva salstenta! Eller asså: jag vill inte plugga inför den. Det kan jag ju visserligen låta bli såklart, men det gör jag av rimliga skäl inte. Att bli jagad av resttentor i sina drömmar tänker jag låta bli så länge jag bara kan!
 
Studentportalen ligger givetsvis nere bara för att jag vill logga in och hämta hem exempeltentor. Varför är jag inte förvånad ens litegrann?
 
 
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0